Wat doen wij?

Stel je eens voor; je bent een kind  geboren met een handicap en je woont in Indonesië. Je ouders hebben veel moeite dit te accepteren. Daarom wordt het kind binnen gehouden, gaat het niet naar school en heeft het weinig vrienden om mee te spelen. Pas als het kind ouders is gaat het deelnemen aan de maatschappij. Het kind heeft dan inmiddels een grote achterstand opgelopen en ziet dat veel mensen vooroordelen hebben over mensen met een handicap. Het zou graag meedoen, maar  weet niet hoe. Het kind, de (jong)volwassene stelt jezelf de vraag; wat kan ik, wat wil ik en hoe bereik ik dat?
Ook in Nederland zijn er kinderen die niet dezelfde kansen hebben als andere kinderen, bijvoorbeeld door armoede, sociaal isolement of handicaps. Wij willen zorgen dat ook deze kinderen door middel van onze projecten de kansen krijgen die ze verdienen.

Doelstelling

Stichting Go-kit wil  kansengeven  aan kinderen, jongeren en volwassenen in Nederland en Indonesië  die door een fysieke beperking, sociaal economische achterstanden of andere oorzaken niet de kans hebben hun talenten en kwaliteiten te ontwikkelen. Stichting Go-kit biedt hen steun door middel van onze projecten.

26 september 2010:

Theatervoorstelling  “Hotel Indonesia”in Xotus Delft
Klik hier voor foto's van de  voorstelling

13 juni 2011: Theatervoorstelling “Hotel Iindonesia II” in Xotus Delft
Klik hier voor foto's van de voorstelling
25 september 2011: Sponsorfietstocht Rabobank, fiets mee voor Stichting Go-kit
Klik hier voor meer informatie en aanmelding