Wat kunt u doen?

U kunt Stichting Go-kit steunen door:

Uw donatie

Onze stichting is door de belasting geregistreerd als een ANBI. Dit betekent dat giften aan Stichting Go-kit onder de voorwaarden van de belastingdienst mogen worden afgetrokken van de belasting. U kunt ons eenmalig steunen of een periodieke donatie toezeggen. U kunt uw bijdrage overmaken op ons rekeningnummer 4811242 ten name van Stichting Go-kit.
Wilt u ons periodiek steunen en bijvoorbeeld maandelijks, per kwartaal of jaarlijks een donatie geven? Klik dan hier, vul uw gegevens in en stuur deze naar Stichting Go-kit.

Vrijwilligerswerk

Wilt u zich inzetten voor Stichting Go-kit als vrijwilliger? Wij zoeken vrijwilligers die het leuk vinden om acties uit te voeren voor fondsenwerving en donaties. Ook zijn wij op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om bezig te zijn met PR en bijvoorbeeld flyers te maken voor activiteiten, de nieuwsbrief te ontwerpen etc.
Heeft u interesse in vrijwilligerswerk bij Stichting Go-kit? Stuur dan een email en uw CV naar stichtinggo-kit@hotmail.com.

Sponsoring

Uw bedrijf kan onze stichting en onze projecten steunen. Bijvoorbeeld door onderdelen van een project te sponsoren, een deelnemer van ons project te adopteren, of door uw gift. Daarnaast is het mogelijk onze projecten in natura te steunen met materialen die nodig zijn voor projecten. Denk bijvoorbeeld aan hulpmiddelen voor medische aanpassingen, apparatuur etc.